Shopping
Var hittar jag en kundvagn, och finns det vagnar med babysits att låna?
Kundvagnar finns att hämta i kundvagnsgaragen runt om på våra parkeringar utanför varuhuset, då det inte finns några kundvagnar inne i varuhuset. Se till att ha pollett eller tiokronorsmynt till hands när du ska hämta ut din kundvagn. En kundvagnspollett finns att få hos Kundtjänst eller utgångsvakten.
Alla våra kundvagnar är märkta med en symbol och ett nummer på handtaget.
Lägg ditt kundvagnsnummer på minnet för att undvika att ta fel vagn i vimlet, eller ta en bild med mobilen.
Vi har även ett begränsat antal kundvagnar med babysits för utlåning. Kontakta våra väktare eller kundtjänst vid ankomst, så hjälper de dig. Om alla babysitsvagnar är utlånade kan du sätta upp dig på en väntelista och bli kontaktad när en blir tillgänglig.
Vilka varor finns i Gekås sortiment?
Vi har tyvärr ingen möjlighet att besvara specifika sortimentsfrågor. Vi har oerhört många artiklar i varuhuset och utbudet skiftar ständigt. Det gör det svårt för oss att ha uppdaterad information om alla produkter som finns just nu, och som eventuellt kommer in framöver.
Kan jag handla från Gekås Ullared online?
Tyvärr har vi ingen webbshop och ingen möjlighet att skicka varor mot betalning. Det enda sättet att shoppa till bästa pris är att handla på plats i varuhuset, med undantag för våra utemöbler som går att köpa online med hemleverans.
Kan jag låna en rullstol hos Gekås Ullared?
Ja, men vi har ett begränsat antal rullstolar att låna ut. För att låna en rullstol, kontakta någon av våra väktare eller kundtjänst vid ankomst, så hjälper de dig. Om alla rullstolar är utlånade finns möjlighet att sätta upp sig på en väntelista och bli kontaktad när en rullstol blir tillgänglig. Det finns även permobiler och speciella vagnar, som passar till rullstolen, att låna för dagen.
Kan ni göra specialutrop i varuhusets högtalare åt mig?
Tyvärr har vi inte möjlighet att göra utrop gällande födelsedagar eller andra speciella tillfällen. Meddelande i högtalarna är till för vår egen kommunikation, och vi vill hålla ner mängden utrop för att få kundernas uppmärksamhet när vi har något viktigt att säga.
När är det högsäsong och lågsäsong på Gekås Ullared?
Vi har som allra flest kunder på sommaren, under veckorna 28 till 33, och på hösten, veckorna 38 till 50. Under hösten har vi som flest kunder under veckosluten. Vi brukar dessutom ha extra kundtillströmning under klämdagar, till exempel kring helger som Kristi himmelsfärd.
Önskar du besöka oss under högsäsong rekommenderar vi dig att planera in ditt besök på en vardag, måndag–torsdag. Fredag, lördag och söndag är vanligtvis mycket folk under högsäsongen, vi har då utökade öppettider.
Vi har lågsäsong i varuhuset mellan vecka 1 och vecka 10, så åker du till oss då slipper du trängsel.
Kan man se pris på Gekås Ullareds varor?
På vår webbplats under Inspiration kan du hitta priser på en del av våra varor. Vi kan dock inte lämna ut pris på alla, över 100 000, olika produkter i varuhuset på grund av konkurrensskäl och för att vårt sortiment ständigt uppdateras och förändras.
Är det kö in i varuhuset?
Ta hjälp av våra webbkameror för att se om det är kö in till varuhuset. Vi jobbar ständigt med att förbättra upplevelsen för kunderna och vi har bara kö in till varuhuset ca 15 dagar om året.
Vad är shoppingbussen?
Gekås shoppingbuss är en gratisbuss som går mellan varuhuset och Gekåsbyn. Med Shoppingbussen tar du dig enkelt fram och tillbaka mellan shoppingen och ditt boende på campingen eller i stugorna och du behöver inte tänka på parkering. Här hittar du information om shoppingbussen.
Kan jag få mina varor hemskickade?
Du har möjlighet att få dina varor hemskickade när du har handlat i varuhuset. Kontakta Varubyte utanför kassalinjen efter betalning, så hjälper vi dig att skicka hem dina varor med Postnord Logistics. Frakten betalar du mot postförskott.
Vi har storleks- och viktbegränsningar för vilka varor som man kan få på hemsändning, för skrymmande varor kontakta Kundtjänst för information innan köp.
Finns det Wi-Fi på området?
Ja, här kan du surfa fritt överallt! Anslut till Destination Ullared, inga inloggningsuppgifter behövs.
Vad gäller vid betalning?
I kassorna accepteras följande valutor: SEK, NOK och EURO. Vi tar endast utländska sedlar, ej mynt. Efter beslut av Dansk Nationalbank har vi ingen möjlighet att ta emot betalning med danska sedlar.
Vi begränsar oss till att ta emot maximalt 25 stycken svenska mynt per köp i Gekås samtliga kassor. Detta för att undvika köer, tekniska problem och för att måna om arbetsmiljön.
Vi tar emot betalning med både Swish och American Express.
Behöver du ta ut pengar så hittar du bankomat i anslutning till ICA butiken i Ullareds centrum.
Reklamation och varubyte
Jag har upptäckt ett fel på en vara jag köpt på Gekås och vill reklamera den. Hur gör jag?
Om du köpt en defekt vara kan du lämna den i varuhuset för felkonstaterande inom två månader från det att felet upptäckts. Utemöbler köpta med hemleverans går inte att reklamera i varuhuset.
Vill du reklamera online eller via telefon till kundservice behöver vi ditt kvittonummer och kontaktuppgifter samt en ungefärlig vikt för din försändelse.
Använd dig av vårt kontaktformulär som du hittar här.
Läs mer om hur du gör en reklamation här.
Hur länge har jag öppet köp på en vara jag köpt på Gekås Ullared?
Vi har alltid 30 dagars öppet köp på våra varor i obruten förpackning, alternativt säljbart skick, och mot uppvisande av kvitto.
Läs mer om öppet köp här.
Vad gäller vid byten av julklappar?
Julklappsbyte gäller från 27 september 2024 till 31 januari 2025, det vill säga att du har öppet köp fram till 31 januari på varor köpta från och med 27 september.
När får jag pengarna tillbaka om jag reklamerar en vara?
När du skickat tillbaka varor för retur eller reklamation, kan det i undantagsfall ta upp till två veckor innan pengarna syns på ditt konto. Vår Kundservice jobbar så snabbt de kan och oftast kommer pengarna in på kontot betydligt snabbare än så.
Läs mer om reklamation här.
Jag har upptäckt ett felslag på mitt kvitto. Kan ni rätta till det?
Om du fått ett felslag på ditt kvitto, vänligen kontakta vår kundservice via vårt kontaktformulär i första hand. Du kan också ringa oss på telefonnummer 0346-37500.
Jag vill lämna tillbaka en vara, men jag kan inte komma till Ullared inom 30 dagar. Hur gör jag?
Om du har långt till Ullared kan du skicka tillbaka varan inom perioden för öppet köp och få pengar tillbaka. Vid öppet köp står du för fraktkostnaden och du kan inte byta till en ny vara utan endast få pengarna tillbaka.
Kontakta oss via vårt formulär för att få ett ärendenummer som du anger på din försändelse, klicka här för att komma till formuläret.
Gekås Ullared AB
311 85 Ullared
Observera att du inte kan använda dig av Schenker Privatpak när du skickar varor till oss.
Jag vill reklamera en vara, men har tappat bort kvittot. Hur gör jag?
Vid reklamation måste vi ha ditt kvitto. Om du betalt med kort kan du med hjälp av ett kontoutdrag få fram datum för inköpet samt kvittots exakta slutsumma. Om du vet datum och exakt slutsumma för ditt inköp, så kan vi förhoppningsvis hitta ditt kvitto och genomföra reklamationen.
Läs mer om hur du gör en reklamation här.
Kan jag byta till en annan vara på distans?
Tyvärr har vi ingen möjlighet att byta en vara mot en annan storlek eller vara, på distans. Däremot kan vi erbjuda öppet köp och pengarna tillbaka, om du skickar varan enligt instruktionerna i frågan ovan.
Läs mer om öppet köp här.
Jag har glömt att lösa in mitt tillgodokvitto - kan jag göra det i efterhand?
Ja, kontakta oss via vårt kontaktformulär
Skriv med följande uppgifter i mailet:
- Tillgodokvitto ID-nummer
- Summan
- Ditt bankkontonummer inklusive clearing nummer
Parkering
Kostar det något att parkera bilen?
Nej, det är gratis parkering på alla parkeringsplatser och P-hus.
Finns det laddplats för elbil?
På varuhusets parkering finns totalt 83 platser för laddning av elbilar. Här hittar du information om laddplatser.
Finns det husvagns- och husbilsparkering?
Ja, på vår husvagns- och husbilsparkering finns det plats för omkring 100 ekipage. Läs mer om parkering.
Presentkort
Vart kan jag köpa Gekås presentkort?
Gekås presentkort finns att köpa i Kundtjänst, i alla våra kassor och online.
Läs mer och beställ presentkort online här.
Hur länge gäller Gekås presentkort?
Gekås presentkort är giltiga i två år från utställandedatum och finns att köpa i Kundtjänst, i alla våra kassor och online.
Läs mer och beställ presentkort här.
Kan jag lämna in ett presentkort och få pengar tillbaka?
Gekås presentkort kan inte bytas mot kontanter.
Om jag betalt med ett presentkort och lämnar tillbaka varorna, får jag pengarna tillbaka?
Oavsett vilket betalningssätt du använder dig av så gäller samma regler som vid kontantköp.
Vad gör jag om jag tappat bort mitt presentkort?
Om ditt presentkort är köpt på plats i varuhuset kan du kontakta oss via formuläret som du hittar under denna FAQ.
Är ditt presentkort köpt online ber vi dig kontakta vår samarbetspartner GoGift på (+46) 010-138 84 44 eller via mail kundtjanst@gogift.se.
Gekåskortet
Vad är Gekåskortet?
Gekåskortet är vårt Mastercard som vi erbjuder dig i samarbete med Resurs Bank. Med Gekåskortet får du obegränsad bonus på alla köp. Varje krona ger 1 poäng, vid 10 000 poäng får du en bonuscheck på 100 kr att shoppa för på Gekås Ullared. Det är smart shopping!
Läs mer om Gekåskortet här
Varför bör jag ansöka om Gekåskortet?
Vårt nya Gekåskort ger dig rätt förutsättningar att shoppa smart. Du får bonus på allt du handlar med Gekåskortet och det behöver inte kosta dig någonting. Kortet har ingen årsavgift och fakturaavgiften på 29 kr uteblir om du betalar din Resursfaktura direkt i Resurs app eller Resurs onlinebank. Shoppa nu och betala nästa månad!
Bonuspoängen omvandlas till bonuscheckar för dig att använda som betalmedel när du shoppar hos oss nästa gång.
Läs mer om vårt bonussystem och övriga förmåner med Gekåskortet.
Måste jag besöka Gekås för att söka om ett nytt kort?
Nej, det finns flera sätt att ansöka på. Förutom på plats i varuhuset så kan du också enkelt ansöka genom att sms:a ”Gekås” till 71 690 eller ansöka direkt här på hemsidan. Vill du ha personlig hjälp kan vi även hjälpa dig via vår kundtjänst på 0346-375 00.
Hur mycket kredit kan jag ansöka om på Gekåskortet?
Du kan ansöka om kredit upp till 100.000 kr. Studenter kan ansöka om en kredit på upp till 10.000 kr.
Du får svar på din kreditansökan direkt vid ansökningstillfället.
Hur mycket kredit ska jag ansöka om?
Hur mycket kredit du behöver eller kan få är högst individuellt. Ett sätt att tänka är att räkna ut hur mycket du kommer handla på kortet varje månad och sen dubbla den summan. Då har du kredit som bör täcka dina utgifter tills fakturan är betald.
I genomsnitt handlar vi i Sverige för drygt 10 000 kr varje månad, per person.
Vill du nyttja möjligheten att delbetala dina köp så kan du behöva en högre kreditlimit då din skuld ligger kvar under en längre tid.
Det är enkelt att ansöka om en förhöjd kredit i efterhand om du märker att krediten inte räcker för dina behov.
Hur gör jag för att höja min beviljade kredit på Gekåskortet?
För att höja din sedan tidigare beviljade kreditlimit – följ länken nedan och klicka på knappen ”Har du redan ett konto/kort och vill öka din limit? Tryck här”.
Signera med mobilt bank id så kommer du till sidan för att höja din nuvarande limit. Fyll i önskat belopp och ”Ansök”.
Kan vem som helst ansöka om Gekåskortet?
För att ansöka om Gekåskortet krävs att du har fyllt 18 år, har fast anställning och är fri från betalningsanmärkningar och obetalda skulder samt att du är folkbokförd i Sverige.
Jag är studerande. Kan jag ändå ansöka om Gekåskortet?
Ja. Gekåskortet har en anpassad kreditbedömning för dig som studerar. Som student har du möjligheten att ansöka om en kredit på upp till 10 000 kr mot uppvisande av Mecenat kort. Du behöver vara minst 18 år och haft en årsinkomst på minst 20000 kr föregående år.
För att ansöka om ett studentkort kan du besöka Gekås kundtjänst i varuhuset för personlig service.
Kan man ansöka om Gekåskortet om man inte är svensk medborgare?
Nu finns Gekås populära Mastercard även för norska medborgare! Ansök om Gekåskortet Norge och börja shoppa smart du med!
Kan jag ansöka om Gekåskortet om jag har skyddad identitet?
Nej, tyvärr kan vi inte erbjuda Gekåskortet till personer med skyddade personuppgifter.
Kan man skaffa extrakort till familjemedlem?
Ja. För att skaffa ett extrakort till en familjemedlem kontaktar du Resurs Bank på 0771-11 22 33. Tänk på att familjemedlemmen måste vara över 13 år och vara bosatt på samma adress som huvudkortinnehavaren.
Extrakort är kostnadsfritt.
Som kontoinnehavare väljer du själv ramverket på extrakorten genom Mina Sidor på www.resurs.se. Till exempel kan du spärra onlineköp och ställa in köpgräns.
Som kortinnehavaren får du dessutom en sms-avisering vid kortköp över 500 kr för att hålla köpen under uppsikt samt förhindra potentiella bedrägeriförsök.
Blankett för beställning av extrakort >>
När får jag mitt nya Gekåskort?
Gekåskortet postas ett fåtal dagar efter beviljad ansökan.
Har du ansökt om Gekåskortet men inte hunnit få kortbrickan innan ditt besök på Gekås Ullared? Besök kundtjänst vid ingången så hjälper de dig att få en digital version av ditt nya kort att betala med i utgångskassan.
Det digitala Gekåskortet fungerar som betalmedel under 48 h i Gekås samtliga verksamheter (ej boende online).
*Följande försäljningsställen ingår i Gekås Ullareds verksamheter: Gekås Ullared varhus, Showroom för utemöbler, Skoavdelningen, Gekåsbyn & Hotellet, Restaurangerna, Glasögonfabriken, Blomstergruvan, Guld & Silver, Gekås PhoneIX, Salongen
Har Gekåskortet någon bindningstid?
Nej. Kortet har ingen bindningstid. Det enda du binder dig till är att betala av eventuella skulder innan kontot hos Resurs avslutas.
Hur fungerar bonusen på Gekåskortet?
Med Gekåskortet får du obegränsade bonuspoäng på allt du betalar med kortet, överallt. En krona ger en poäng och när du samlat ihop 10 000 poäng får du en bonuscheck på 100 kr att shoppa för hos Gekås Ullared.
Genom att använda Gekåskortet som ditt primära betalningsmedel i vardagen så har du möjlighet att spara ihop flera bonuscheckar att ta med vid nästa besök hos oss.
När får jag min bonuscheck?
Ju mer du använder Gekåskortet i din vardag desto snabbare når du upp till poängnivåer som genererar bonuscheckar.
Efter ett köp med ditt kort, oavsett vart i världen du använder det, så blir motsvarande mängd poäng vilande under en karenstid på 30 dagar innan poängen blir synliga i ditt poängsaldo på Mina Sidor eller i Resurs app.
Bonuscheckar skapas en gång i månaden och finns tillgängligt i kassan på Gekås mot uppvisande av legitimation från runt den 6:e varje månad. Vill du hellre nyttja en fysisk bonuscheck skickas denna ut i mitten av månaden med posten.
Se vår bonusrondell för att visualisera processen från köp till bonuscheck.
Hur länge gäller bonuscheckarna?
Gekåskortets bonuscheckar gäller 1 år från utfärdande datum. Dess värde kan användas vid ett köptillfälle och eventuellt kvarstående värde utbetalas ej. Bonuschecken är inte personlig och kan lösas in i kassan som fysisk eller digital värdehandling.
Du behöver inte ta med den fysiska bonuschecken till varuhuset. Legitimera dig i kassan för att använda de digitala versionerna istället.
Observera att varje check endast kan nyttjas en gång oavsett om den används som fysisk eller digital.
Vilka fördelar har Gekåskortet?
Här är några av de smarta förmåner och villkor man får med Gekåskortet. Läs mer om kortet här.
- Obegränsad bonus på alla köp, överallt
- 0 kr i årsavgift
- Kostnadsfria extrakort (familjekort)
- Alltid upp till 60 dagars räntefri betalning
- Upp till 24 månader räntefri delbetalning
- Vägassistansförsäkring på resa från Gekås Ullared
- Reseförsäkring
- SMS-avisering vid köp över 500 kr
- Tävlingar och erbjudanden
- Contactless funktion
Kan jag sätta in pengar i förhand på Gekåskortet?
Tillgodomedel på ditt kreditkonto innefattas inte av den statliga insättningsgarantin. Kontakta Resurs Bank för mer information på 0771 – 11 22 33.
Kostar Gekåskortet något?
Nej, Gekåskortet är fritt från årsavgift. Från 2024-04-01 tillkommer en fakturaavgift på 29 kr. Betalar du fakturan direkt i Resurs app eller Resurs onlinebank bjuder banken på avgiften.
Följ länk för att koppla dina betalningar hos Resurs – Resurs app / Resurs onlinebank.
Väljer du något av våra förmånliga delbetalningsalternativ tillkommer en uppläggningsavgift samt en administrationsavgift.
Läs mer om dina betalalternativ här.
Kan jag ta ut kontanter med Gekåskortet?
Ja det är möjligt att ta ut pengar i bankomat (ATM).
En avgift på 3% av uttagsvärde tas ut (lägst 35 kr).
Kan jag välja egen pin-kod?
Ja. Logga in på Mina Sidor på www.resursbank.se när det är dags att aktivera ditt kort. Där väljer du den pin kod du önskar.
Du kan när som helst kontrollera och byta din pin kod. Logga in på Mina Sidor på resurs.se eller logga in i appen.
Kan jag "blippa" med Gekåskortet?
Ja, Gekåskortet är försett med ett chip för kontaktlösa köp. Tänk på att blipfunktionen inte fungerar på ditt första köp med kortet.
Efter 5 blipköp behöver du genomföra köpet med chip och kortkod för att aktivera 5 nya blipköp.
På Mina Sidor på resurs.se kan du välja att avaktivera blipfunktionen om den ej är önskad.
Kan man betala med Gekåskortet via mobilen?
Ja, du kan koppla ditt Gekåskort till Apple Pay eller Google Pay och betala tryggt och kontaktlöst med mobilen när du vill och var du vill!
På så sätt behöver du inte alltid ha med ditt kort när du handlar.
Gör så här:
- Lägg till Gekåskortets uppgifter i Apple Wallet eller Google Pay appen beroende på vilken telefon du har.
- Godkänn villkoren och börja shoppa genom att blippa mobilen vid köptillfället.
När får jag min faktura?
Alla köp du gör med Gekåskortet aviseras på faktura månaden efter köp. Den 3:e bankdagen i månaden registreras föregående månads transaktioner för avisering på faktura. Fakturan finns tillgänglig från mitten av månaden.
Fakturan når du digitalt via Resurs appen eller Resurs Mina Sidor.
Saknar du din faktura, kontakt Resurs kundtjänst på 0771-112233 eller kundservice@resurs.se.
Hur betalar jag min faktura?
Din faktura når dig digitalt via Resur Banks app eller Mina Sidor. Det finns två sätt att betala din faktura på.
- Direkt i Resurs app och Resurs onlinebank genom att registrera det konto som betalningen ska dras från. Med detta betalsätt undkommer du fakturaavgiften på 29 kr.
- Genom att registrera fakturan manuellt för betalning hos din bank. Fakturaavgift på 29 kr tillkommer på detta betalsätt fr.o.m. 2024-04-01.
Du väljer själv betalsätt av din faktura, betala direkt eller delbetala. Delbetalningsförslag finner du på din faktura.
Läs mer om Gekåskortets betalalternativ här.
Vad innebär Flexköp?
När du betalar med Gekåskortet hos någon av Gekås verksamheter* har du alltid möjlighet att flexa dina köp som överstiger 1 000 kr. Det innebär att du flyttar köpet från din vanliga månadsfaktura och istället betalar det på en separat faktura med möjlighet till unika delbetalningsalternativ.
*Följande försäljningsställen ingår i Gekås Ullareds verksamheter: Gekås Ullared varuhus, Showroom för utemöbler, Gekås Skor, Gekåsbyn & Hotellet, Restaurangerna, Glasögonfabriken, Blomstergruvan, Guld & Silver, Gekås PhoneIX, Salongen, Biltvätten.
Kan jag betala mina räkningar med Gekåskortet?
Javisst! Med Gekåskortet har du möjlighet att skjuta upp betalningen på dina räkningar genom att betala dem med kortet. Resurs Bank tar ut en avgift på 1,95 % av räkningens totala värde för tjänsten.
Tjänsten Räkningsbetalning är inte bonusgrundade.
Registrera din räkning på Mina sidor. Du väljer själv betalningsplan när du får fakturan från Resurs Bank. Du kan genomföra dina räkningsbetalningar på Mina sidor.
Mitt köp nekas. Vad är orsaken?
Det finns olika orsaker till varför ett köp nekas. Om inget av nedan stämmer in på dig kan du alltid kontakta resurs kundtjänst för hjälp. Du når dem på 0771-112233 eller kundtjanst@resurs.se.
Börja alltid med att kontrollera så att du har tillräcklig kredit på på ditt kort för att genomföra ditt köp. Detta ser du enkelt i Resurs appen eller på Mina Sidor.
Har du råkat glömma din pinkod kan du snabbt logga in i appen för att kontrollera din kod vid köptillfället.
Försöker du ”blippa” ett köp som nekas kan du testa med att använda chipbetalning istället.
Gäller det internetköp så kan det vara relaterat till ett nytt regelverk som gäller från 1 januari 2021 som ställer krav på legitimering med BankID eller Freja eID vid e-handelsköp. Alla näthandlare har inte uppdaterat sig för detta och kan därför innebära att ditt köp nekas.
Kan jag använda Gekåskortet utomlands?
Absolut! Gekåskortet är ett Mastercard och fungerar överallt i världen. Alla köp du gör är bonusgrundande oavsett vart du handlar.
Valutaväxlingsavgiften på Gekåskortet ligger på 1,5 %.
Gekås Ullared
Hur gör jag för att söka jobb på Gekås Ullared?
Vi annonserar ut lediga tjänster via vår hemsida. Om vi inte har några lediga tjänster för tillfället, kan du ändå göra en intresseanmälan via hemsidan.
Hur kommer jag i kontakt med Gekås Inköpsavdelning?
Om du vill komma i kontakt med våra inköpare, gör du det enklast genom att fylla i formuläret, som du hittar under denna FAQ. När du fyllt i formuläret och skickat det, ser vi till att det kommer till rätt inköpare som hör av sig vid eventuellt intresse.
Jag gör ett skolarbete om Gekås. Vem kan jag kontakta för att få svar på mina frågor?
Vad kul att du gör ett skolarbete om oss! Vi har tyvärr ingen möjlighet att lämna skriftlig information till alla de som gör skolarbete om oss, eftersom förfrågningarna helt enkelt är för många. Här på vår hemsida finns mycket information att hämta, kika gärna in under rubriken ”Om oss”.
Jag undrar om Gekås Ullared vill sponsra min förening?
Du kan läsa mer om våra riktlinjer för sponsring under fliken ”Om oss” här på hemsidan.
Varför har ni inte självscanning på Gekås?
Vi har väldigt många kunder hos oss, som dessutom handlar stora mängder. Det gör att självscanning bli ganska omständligt och svårt att genomföra på ett bra sätt för oss och kunderna. Vill du hålla koll på priserna på det du handlar, finns det prisfrågeterminaler på några ställen runtom i varuhuset.
Hur hittar jag till Gekås Ullared?
Enklast hittar du oss genom att söka på Google eller någon annan sökmotor.
Har du GPS lägger du in GPS-koordinaterna till vår kundparkering: 57° 08′ 13”N 12° 42′ 37”E
Välkommen!
Kontakta oss
Skulle du inte hitta svaret på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss via formuläret nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att besvara specifika sortimentsfrågor. För att på bästa sätt kunna hjälpa dig är det viktigt för oss att veta vilken typ av ärende det gäller. Skriv även en utförlig beskrivning och kontrollera att dina kontaktuppgifter stämmer en extra gång.
Kundservice och bokning
Frågor och ärenden rörande varuhuset, bokningar, boende, camping och våra övriga verksamheter.
Telefon: 0346-375 00